Atıf Formatları
Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı ile Öğretmen Yetiştirme Lisans Programının Hayat Boyu Öğrenme Yeterlilikleri ve Temel Beceriler Açısından Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

P. AYYILDIZ, "Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı ile Öğretmen Yetiştirme Lisans Programının Hayat Boyu Öğrenme Yeterlilikleri ve Temel Beceriler Açısından Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi," ULUSAL EĞİTİM AKADEMİSİ DERGİSİ , vol.6, no.2, pp.194-214, 2022

AYYILDIZ, P. 2022. Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı ile Öğretmen Yetiştirme Lisans Programının Hayat Boyu Öğrenme Yeterlilikleri ve Temel Beceriler Açısından Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi. ULUSAL EĞİTİM AKADEMİSİ DERGİSİ , vol.6, no.2 , 194-214.

AYYILDIZ, P., (2022). Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı ile Öğretmen Yetiştirme Lisans Programının Hayat Boyu Öğrenme Yeterlilikleri ve Temel Beceriler Açısından Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi. ULUSAL EĞİTİM AKADEMİSİ DERGİSİ , vol.6, no.2, 194-214.

AYYILDIZ, PINAR. "Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı ile Öğretmen Yetiştirme Lisans Programının Hayat Boyu Öğrenme Yeterlilikleri ve Temel Beceriler Açısından Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi," ULUSAL EĞİTİM AKADEMİSİ DERGİSİ , vol.6, no.2, 194-214, 2022

AYYILDIZ, PINAR. "Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı ile Öğretmen Yetiştirme Lisans Programının Hayat Boyu Öğrenme Yeterlilikleri ve Temel Beceriler Açısından Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi." ULUSAL EĞİTİM AKADEMİSİ DERGİSİ , vol.6, no.2, pp.194-214, 2022

AYYILDIZ, P. (2022) . "Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı ile Öğretmen Yetiştirme Lisans Programının Hayat Boyu Öğrenme Yeterlilikleri ve Temel Beceriler Açısından Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi." ULUSAL EĞİTİM AKADEMİSİ DERGİSİ , vol.6, no.2, pp.194-214.

@article{article, author={PINAR AYYILDIZ}, title={Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı ile Öğretmen Yetiştirme Lisans Programının Hayat Boyu Öğrenme Yeterlilikleri ve Temel Beceriler Açısından Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi}, journal={ULUSAL EĞİTİM AKADEMİSİ DERGİSİ}, year=2022, pages={194-214} }