B. Sözeri And M. S. Koçak, "Türkiye'deki süper lig futbol kulüplerinin bir pazarlama aracı olarak internet kullanımları," Hacettepe Spor Bilimleri Dergisi , vol.14, no.3, pp.114-132, 2003
Sözeri, B. And Koçak, M. S. 2003. Türkiye'deki süper lig futbol kulüplerinin bir pazarlama aracı olarak internet kullanımları. Hacettepe Spor Bilimleri Dergisi , vol.14, no.3 , 114-132.
Sözeri, B., & Koçak, M. S., (2003). Türkiye'deki süper lig futbol kulüplerinin bir pazarlama aracı olarak internet kullanımları. Hacettepe Spor Bilimleri Dergisi , vol.14, no.3, 114-132.
Sözeri, Barış, And MEHMET SETTAR KOÇAK. "Türkiye'deki süper lig futbol kulüplerinin bir pazarlama aracı olarak internet kullanımları," Hacettepe Spor Bilimleri Dergisi , vol.14, no.3, 114-132, 2003
Sözeri, Barış And Koçak, MEHMET S. . "Türkiye'deki süper lig futbol kulüplerinin bir pazarlama aracı olarak internet kullanımları." Hacettepe Spor Bilimleri Dergisi , vol.14, no.3, pp.114-132, 2003
Sözeri, B. And Koçak, M. S. (2003) . "Türkiye'deki süper lig futbol kulüplerinin bir pazarlama aracı olarak internet kullanımları." Hacettepe Spor Bilimleri Dergisi , vol.14, no.3, pp.114-132.
@article{article, author={Barış Sözeri And author={MEHMET SETTAR KOÇAK}, title={Türkiye'deki süper lig futbol kulüplerinin bir pazarlama aracı olarak internet kullanımları}, journal={Hacettepe Spor Bilimleri Dergisi}, year=2003, pages={114-132} }