Atıf Formatları
Türkiye'de spor sponsorluğuna katılan firmaların profilleri ve seçim kriterlerinin belirlenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Karakılıç And M. S. Koçak, "Türkiye'de spor sponsorluğuna katılan firmaların profilleri ve seçim kriterlerinin belirlenmesi," Hacettepe Spor Bilimleri Dergisi , vol.13, no.2, pp.28-37, 2002

Karakılıç, M. And Koçak, M. S. 2002. Türkiye'de spor sponsorluğuna katılan firmaların profilleri ve seçim kriterlerinin belirlenmesi. Hacettepe Spor Bilimleri Dergisi , vol.13, no.2 , 28-37.

Karakılıç, M., & Koçak, M. S., (2002). Türkiye'de spor sponsorluğuna katılan firmaların profilleri ve seçim kriterlerinin belirlenmesi. Hacettepe Spor Bilimleri Dergisi , vol.13, no.2, 28-37.

Karakılıç, Mehmet, And MEHMET SETTAR KOÇAK. "Türkiye'de spor sponsorluğuna katılan firmaların profilleri ve seçim kriterlerinin belirlenmesi," Hacettepe Spor Bilimleri Dergisi , vol.13, no.2, 28-37, 2002

Karakılıç, Mehmet And Koçak, MEHMET S. . "Türkiye'de spor sponsorluğuna katılan firmaların profilleri ve seçim kriterlerinin belirlenmesi." Hacettepe Spor Bilimleri Dergisi , vol.13, no.2, pp.28-37, 2002

Karakılıç, M. And Koçak, M. S. (2002) . "Türkiye'de spor sponsorluğuna katılan firmaların profilleri ve seçim kriterlerinin belirlenmesi." Hacettepe Spor Bilimleri Dergisi , vol.13, no.2, pp.28-37.

@article{article, author={Mehmet Karakılıç And author={MEHMET SETTAR KOÇAK}, title={Türkiye'de spor sponsorluğuna katılan firmaların profilleri ve seçim kriterlerinin belirlenmesi}, journal={Hacettepe Spor Bilimleri Dergisi}, year=2002, pages={28-37} }