H. S. KURT And M. SARI, "KUANTUM FİZİĞİNDE KULLANILAN METAFORLARIN ÖĞRENCİLERİN FİZİK ALGISI ÜZERİNE ETKİSİ," Milli Eğitim , vol.43, no.198, pp.219-236, 2013
KURT, H. S. And SARI, M. 2013. KUANTUM FİZİĞİNDE KULLANILAN METAFORLARIN ÖĞRENCİLERİN FİZİK ALGISI ÜZERİNE ETKİSİ. Milli Eğitim , vol.43, no.198 , 219-236.
KURT, H. S., & SARI, M., (2013). KUANTUM FİZİĞİNDE KULLANILAN METAFORLARIN ÖĞRENCİLERİN FİZİK ALGISI ÜZERİNE ETKİSİ. Milli Eğitim , vol.43, no.198, 219-236.
KURT, HAVVA, And MUSA SARI. "KUANTUM FİZİĞİNDE KULLANILAN METAFORLARIN ÖĞRENCİLERİN FİZİK ALGISI ÜZERİNE ETKİSİ," Milli Eğitim , vol.43, no.198, 219-236, 2013
KURT, HAVVA S. And SARI, MUSA. "KUANTUM FİZİĞİNDE KULLANILAN METAFORLARIN ÖĞRENCİLERİN FİZİK ALGISI ÜZERİNE ETKİSİ." Milli Eğitim , vol.43, no.198, pp.219-236, 2013
KURT, H. S. And SARI, M. (2013) . "KUANTUM FİZİĞİNDE KULLANILAN METAFORLARIN ÖĞRENCİLERİN FİZİK ALGISI ÜZERİNE ETKİSİ." Milli Eğitim , vol.43, no.198, pp.219-236.
@article{article, author={HAVVA SİBEL KURT And author={MUSA SARI}, title={KUANTUM FİZİĞİNDE KULLANILAN METAFORLARIN ÖĞRENCİLERİN FİZİK ALGISI ÜZERİNE ETKİSİ}, journal={Milli Eğitim}, year=2013, pages={219-236} }