Atıf Formatları
Rising Trend in Health Sciences: Gamification II
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. Ü. (Editor) Bulut And D. (Editor) Şimşek Küçükkelepçe. Rising Trend in Health Sciences: Gamification II. Ankara: Özgür Yayınları2025, pp.118

Bulut, Ö. Ü. (Editor) And Şimşek Küçükkelepçe, D. (Editor) 2025. Rising Trend in Health Sciences: Gamification II . Özgür Yayınları, Ankara.

Bulut, Ö. Ü. (Editor), & Şimşek Küçükkelepçe, D. (Editor), (2025). Rising Trend in Health Sciences: Gamification II . Ankara: Özgür Yayınları.

Bulut, ÖZLEM, And DİDEM ŞİMŞEK KÜÇÜKKELEPÇE. Rising Trend in Health Sciences: Gamification II . Ankara: Özgür Yayınları, 2025

Bulut, ÖZLEM Ü. And Şimşek Küçükkelepçe, DİDEM Ş. . Rising Trend in Health Sciences: Gamification II . Özgür Yayınları, 2025.

Bulut, Ö. Ü. (Editor) And Şimşek Küçükkelepçe, D. (Editor) (2025) Rising Trend in Health Sciences: Gamification II . Ankara: Özgür Yayınları.

@book{book, author={ÖZLEM ÜLKÜ BULUT And author={DİDEM ŞİMŞEK KÜÇÜKKELEPÇE}, title={Rising Trend in Health Sciences: Gamification II}, publisher={Özgür Yayınları}, year={2025} }