Atıf Formatları
Hemşirelik öğrencilerine kendini tanıma ve iletişim yönetimi dersinde uygulanan interaktif öğretim stratejilerin etkinliği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. DİL And F. ÖZ, "Hemşirelik öğrencilerine kendini tanıma ve iletişim yönetimi dersinde uygulanan interaktif öğretim stratejilerin etkinliği," Çankırı karatekin üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi , vol.7, no.1, pp.843-862, 2016

DİL, S. And ÖZ, F. 2016. Hemşirelik öğrencilerine kendini tanıma ve iletişim yönetimi dersinde uygulanan interaktif öğretim stratejilerin etkinliği. Çankırı karatekin üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi , vol.7, no.1 , 843-862.

DİL, S., & ÖZ, F., (2016). Hemşirelik öğrencilerine kendini tanıma ve iletişim yönetimi dersinde uygulanan interaktif öğretim stratejilerin etkinliği. Çankırı karatekin üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi , vol.7, no.1, 843-862.

DİL, SATI, And FATMA ÖZ. "Hemşirelik öğrencilerine kendini tanıma ve iletişim yönetimi dersinde uygulanan interaktif öğretim stratejilerin etkinliği," Çankırı karatekin üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi , vol.7, no.1, 843-862, 2016

DİL, SATI And ÖZ, FATMA. "Hemşirelik öğrencilerine kendini tanıma ve iletişim yönetimi dersinde uygulanan interaktif öğretim stratejilerin etkinliği." Çankırı karatekin üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi , vol.7, no.1, pp.843-862, 2016

DİL, S. And ÖZ, F. (2016) . "Hemşirelik öğrencilerine kendini tanıma ve iletişim yönetimi dersinde uygulanan interaktif öğretim stratejilerin etkinliği." Çankırı karatekin üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi , vol.7, no.1, pp.843-862.

@article{article, author={SATI DİL And author={FATMA ÖZ}, title={Hemşirelik öğrencilerine kendini tanıma ve iletişim yönetimi dersinde uygulanan interaktif öğretim stratejilerin etkinliği}, journal={Çankırı karatekin üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi}, year=2016, pages={843-862} }